Litet äventyr

Eftersom det skulle regna hela dagen idag var det perfekt för att åka till...ikea! Jag mötte upp anna vid 9 och sedan hoppade vi på ikea bussen, så det var smidigt. Påvägen in konstaderade vi även att vi var vuxna nu..åker till ikea och allt helt själva, haha. Jag hittade allt jag ville ha så det blir en tur dit snart igen. Jag och anna fastande dock vid plastblommorna en lång stund men vi bestämde att äta lunch istället. Vad annars än de klassiska köttbullarna, allt för 35 spänn! Tips för alla studerande! thihi. Vi gick ut ifrån ikea med en påse var och jag fick med mig galgar hem, alltid en början, och lite godis såklart. När jag kom hem stod även douglas utanför i regnet, stackarn! ♥♥♥
 
 
 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0