När kroppen säger ifrån

Det senaste dagarna har jag kännt mig extremt trött och svag i hela kroppen. Vet inte om jag är påväg att bli sjuk igen eller om det är för att jag knappt har varit ute (just för att jag är extremt rädd för att bli sjuk). Efter att ha varit väldigt sjuk hela två gånger den här våren har jag fått bacilskräck. Jag måste t.ex. alltid tvätta händerna om jag varit ute och får ångest om någon bredvid mig på bussen är förkyld. Har även märkt att jag blivit mer känslig mot andra saker också. Mina ögon har blivit väldigt ljuskänsliga och jag får lätt huvudvärk när jag sitter vid datorn. Tror jag ska börja med mitt projekt "datorfri" igen... kan skria mer om det senare!
Kommentarer
Postat av: fanny

Köpte den på Kicks affären som ligger på plattan, precis när man kommer ut från tunnelbanan :)

Svar: åh va bra! :) Vet du om det fanns många kvar? hehe
Linnea Ljung

2013-06-19 @ 13:18:17
URL: http://fannyemilias.blogg.se
Postat av: fanny

ja det fanns många :)

2013-06-19 @ 20:32:29
URL: http://fannyemilias.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0