Se din förbättring!

Jag är inte en person som gillar att springa på rullbanden på gymmet i en evighet, därför tänkte jag tipsa er om en liten bra sak. Om ni inte har appen Runkeeper borde ni ladda ner den nu! Använder den när jag är ute på PW's eller springturer och den funkar utmärkt! Den följer dig till och med hela vägen genom gps och sätter ut hur långt man kommit. Jag tycker det är jättebra eftersom det är svårt att uppskatta hur långt man egentligen kommer på 50 min. Den säger även till var 10:e minut så man är alltid uppdaterad med alla information på skärmen, det är bara att köra liksom! 
Kommentarer
Postat av: JOSEFINE ANDERSSON

Använder oxå Runkeeper - skitbra!!

sv: Åh men shit, tack sötnos <3

2013-06-16 @ 13:10:29
URL: http://josefineandersson.se
Postat av: ctinas

åh använder appen hela tiden.. den är grym!!

sv: tusen tack! :D

2013-06-16 @ 23:52:43
URL: http://ctinasunnegardh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0