Snart sommarlov

Mer bilder kommer imorgon! 
Man märker verkligen att sommarlovet börjar komma krypandes. Idag var jag endast och fick mitt betyg i matte, faktiskt bättre än jag trodde! Tänke gå och "du-klarade-matten" shoppa lite men kom sedan på att det var perfekt väder för en powerwalk (och att ta lite bilder till le bloggish, hehe). Jag måste verkligen komma igång med min träning igen. Har inte varit på gymmet på typ 2 månader (????!), inte okej! Ska försöka dra med någon på ett pass, skulle vara riktigt kul att testa dans. Nu ska jag kolla på Sex and the city och sedan prata med le boyfriend ♥♥♥♥
Kommentarer
Postat av: B R O W N S U G A R

Så härligt med lov :D

2013-06-05 @ 23:16:20
URL: http://www.brownsugar.blogg.se
Postat av: Hanna

sv: Jag hittade en klänning igår! Men det är inget speciellt med den. Men det är ju ganska bra för då kan jag använda den flera gånger! Men jag dressar upp den lite också och fixar till håret lite extra! ;)

Svar: Kör på det, det blir nog jättefint! :)
Linnea Ljung

2013-06-06 @ 09:54:41
URL: http://hannakarlssson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0