Student

Vid elva åkte vi för att köpa de klassiska halsbanden studenterna har på sig. 
Jag fick ställa mig längst fram vid scenen för att fota det hela eftersom vi hamnade egentligen längst bak i folkmassan. 

Här har ni några glada springandes studenter...
Alla klasser fick springa upp på scenen och det spelades en låt för varje klass. Verkade så kul, alla var så glada! 
Vissa firade även med champange... haha
Min brors skylt
Studentmössan fick självklart vara med på en bild också
Men nu till det roliga...flaken!! 
Min bror kom hem helt dränkt i öl men energin på flaken var helt fantastisk att bara se. Längtar tills det är min tur!

Väl hemma hade vi en liten middag med vår närmsta familj. Jag tycker själv inte om stora middagsbjudningar, det är alltid bättre intimit. Jag var själv även servitris förra året på en studentfest, såååå mycket jobb. Kommer aldrig kunna ha en middag för över 10 pers...haha..
..och såhär såg jag ut! 
 
Nu ska jag sitta barnvakt, tjingeling ♥
 
 
Kommentarer
Postat av: Jennifer

fina bilder!

Gå in och kolla på min skolavslutningsklänning och säg hemsk gärna vad du tycker!
kramis ♥

2013-06-13 @ 16:38:20
URL: http://jennifersblogg.blogg.se
Postat av: Ronja

åh vilka härliga bilder! :)

2013-06-17 @ 17:51:18
URL: http://ronjajulias.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0