Första maj

Känns bra att börja månaden med en helt ny skrivplatform. Ibland är det allt skönt att bara börja om ifrån början och skaka av sig allt som varit. Vi är nu inne på femte månaden av 2013, helt sinnes sjukt. Känns som det var igår man stod och såg fyrverkeriernas glitter på himlen. Igår var det ju även valborg men jag gick inte till en brasa. Istället hade jag bestämt mig för att se Black Swan. Gick väl sådär, stängde av den efter 30 min när det började bli obehagligt, haha.
Idag har min extra lärare varit här i några timmar så lite effektiv har jag varit idag. Jag har precis kommit ur en influensa så jag känner hur seg jag fortfarande är i kroppen. Fick dock min nya väska häromveckan så det är jag glad över. Nu ska jag prata lite med älsklingen så vi hörs ♥
När jag var i London i november med le boyfriend ♥
Kommentarer
Postat av: Celine

Åh vad härligt med London!

Svar: ja, det var det :)
Linnea Ljung

2013-05-11 @ 17:46:56
URL: http://celinelf.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0