Kenzas klädmärke

Kenza ska ju snart lansera sitt egna klädmärke, troligtvis nu under maj. Hon la ju även ut ett smakprov på ett av plaggen ur hennes kollektion igår. Jag ser fram emot att se hela kollektionen men det känns som om priserna kommer ligga runt 500-lappen vilket svider lite. Tror ni att ni kommer köpa något ifrån hennes klädmärke? Jag själv tvekar faktiskt på den frågan. Att dömma ifrån stilen av det här linnet känns det som att jag inte kommer kunna "bära upp" hennes plagg. Men vi får se, spännande! 
Kommentarer
Postat av: Solin

Vill så gärna men det känns verkligen som att allt kommer sitta sjukt fult på en själv, om man jämför med Kenza..:p

Svar: Jo precis! Hon har ju säkert designat efter hennes kropp liksom...
Linnea Ljung

2013-05-08 @ 17:15:16
URL: http://solinj.blogg.se
Postat av: Solin

Sv: jo precis! det är det jag tänker på, haha får väll låta bli :P♥

2013-05-08 @ 18:57:59
URL: http://solinj.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0